Одним із завдань модернізації змісту дошкільної освіти в Україні, згідно з законами «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» та Базовим компонентом дошкільної освіти, визначено пріоритет особистісної орієнтації в дошкільній освіті.

         Реалізація особистісно-орієнтованої моделі виховання передбачає створення безпечного і комфортного предметно-розвивального середовища – комплексу психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних умов, що забезпечують організацію освітньої діяльності дітей у закладі дошкільної освіти.

         Предметно-розвивальне середовище є важливим чинником розвитку дітей груп раннього та дошкільного віку. Щоб дитина розвивалася повноцінно, необхідно створити такі умови, щоб вона сприймала яскравий, насичений враженнями світ. У всіх вікових групах нашого закладу створення предметно-розвивального середовища є необхідною умовою для повноцінного розвитку дитини, для реалізації провідних видів діяльності: предметної та сюжетно-рольової гри, пізнавальної і продуктивної діяльності.

         Саме тому педагоги нашого закладу відчувають підвищений інтерес до оновлення, поповнення групового предметно-розвивального середовища, адже організація і вміле включення дитини в активну взаємодію з навколишнім предметним світом є однією з умов ефективності організації освітнього процесу в ЗДО.

В нашому садочку у всіх вікових групах створено розвивальне середовище, яке сприяє цілісному гармонійному розвитку дитячої особистості.


Вихователь Гомзік В.М. представила досвід роботи по організації групового предметно-розвивального середовища на І (міському) етапі обласного фестивалю огляду фахової майстерності педагогів ЗДО "Світ дошкілля" у 2019 році в номінації "Сучасне середовище закладу дошкільної освіти для дітей раннього віку"

Download
Опис досвіду.pdf
Adobe Acrobat Document 327.2 KB